KÄPAN.SPICE´N RICE.VÄNNER.









STELA HAHA!! xD


TJOOO!
För det första: KEPSEN jag har på mig de två första bilderna gör mig andlös. Dyr så in i tusan. 200 spänn för en käpa. Men jag är sugen. Som tusan.

Intagningsprovet idag kan diskuteras en anna gång tycker jag. Om jag säger såhär: Jag tappa texten TVÅ ggr.
Efter det så drog jag ner till stan med Linnea och Sanna (läääängsesen!) som också hade intagningsprov och efter det träffade jag mina älskningar(!!) hihi, jag hade för sjutton saknat dem när jag hade vart borta hela förmiddagen.
Dem hade i alla fall fått inställt från HALV TOLV (!!) och då gick vi självklart till favorit stället: Spice´n Rice och åt världens godaste nudlar, kyckling och caswnötter (stavning?).
Efter en låång lunch så gick vi på stan i hur många timmar som helst, Helt sjukt vad trötta vi var efteråt!
Från klockan 12.00 till 19.30 vandrade vi runt på stans gator och det var sjukligt mysigt!
Vi gick nog in i alla affärer som fanns och provade minst fem plagg i varje affär. Det gillas skarpt, hörrni!

Sen var det hem till rummet som skulle städas osv. Mindre kul.

Nu är det dock bara två skoldagar kvar, sen drar vi!!♥

Kommentarer
Postat av: jullebulle

grymt mysig dag älskling;) vi slutade faktiskt 12.05 då men haha:D göras om bebbo!

2010-03-25 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0