Många bilder på den nya väskan.









Väsklagret 199 riksdaler.

Fy sjutton vad jag är nöjd. TACK PAPPA!♥

Nu har jag pluggat lite matte och ska fortsätta med det eftersom jag har B-dels prov i matten imorgon. Jag har också läst massa i boken jag nämnde igår och det blir lite mer läsning i engelska boken samt "Jag Överlevde". Det känns alltid bra när man pluggat på söndagar eller ah, när som helst! :D

Ikväll kommer kusinerna, Tomas, Lotta, farmor och farfar. Vi ska ha CERVINIA kväll. (kolla igenom massa bilder och filmer från skidresan i Italien alltså)

Så med de orden önskar jag er en trevlig fortsatt söndag!♥


Kommentarer
Postat av: anna

fin väska :)

2010-03-14 @ 15:50:28
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Adina

snygg väska ;)

sv hahah , ja :p

2010-03-14 @ 18:55:12
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: tess

jag har en sån, eller aa.. hade!

RIP :'(

2010-03-14 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0