Utfyllnad






Blev en snabb sväng på stan efter skolan med underbara Julia. Vi åkte egentligen bara föra att jag ville köpa modell-lera (snart kommer ni fatta) och Julia ville ha wild kids (ja, hon är också 94.a men ibland vill hon nog vara några år yngre igen, hehe) och så blev det givetvis en sväng in på H&m där också min allra sista pengar tog slut.
Hur som helst är jag jätte nöjd med min våriga rosa väst med volanger.♥
99 kronor btw på H&M(nästan lite odd molly inspererad)

Jag köpte också lite nödvändiga billiga skolprylar, jag hade en halv penna kvar i skåpet, hehe...

Köpte en 20 kronors film.


Och så köpte jag modell-lera för fjorton kronor. Nej, jag är inte rik ;) Går som sagt bara på barnbidraget och just nu sparar jag hälften varje månad till Malta resan så jag har nästan alltid ett tomt konto, men när jag väl shoppar för pengarna så shoppar jag upp allt på en gång... *suck*
och ibland shoppar jag inget alls och så har man ju massa (lite mer än vanligt iaf!) och då kan man ju shoppa mer, smart va? haha


Kommentarer
Postat av: julle

underbara julia....hihi me like:D PUSS<3

2010-03-11 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0