Viskan-Sushikvällens bilder

Hej! ♥
Först och främst vill jag bara passa på att säga att jag haft för lite tid för bloggande de senaste dagarna. Därför tänkte jag komplettera detta med lite bilder från Sushi kvällen igår.
Det var verkligen hur mysigt som helst! Vi åt sushi och snackade om gamla pinsamma minnen som vi inte kunde sluta skratta åt. Haha, en hellyckad kväll, dock vet vi hur vi ska göra ännu bättre sushi till nästa gång :)♥
(jag lite lätt deprimerad över mitt förjävliga hår)
I mataffären :)
haha, sööta carro
visst blev det bra?
Ellen hade mycket roliga saker att berätta om haha!!! väldans trevligt som sagt:)
(bilderna är tagna från mobilen)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Häärligt!! va bra suchisarna (hahahhaha stav??!;) ) såg ut att va :D

2010-03-20 @ 16:40:22
Postat av: jullebulle

mysig dag brudZ! haha älska hannas stavaning!<3

2010-03-20 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0