Shoppingen från Gbg






Haha, skinnjackan ser inte helt ut så i verkligheten som den ser ut på bild.... :)



Solglasögonen är också SÅÅÅ mycket finare i verkligheten! Jag är grymt ofotogenisk bara...

Vit tröja, grå stickad tröja och en till tröja som ser likadan ut som den vita fast den är typ pastell-lila, allt det kommer iaf från Gina... Roligt att åka till gbg och shoppa på en affär som finns i min stad haha, men jag hittade inget annat på typ monki eller bikbok osv...

Skinnjacka- Lindex (fanns dock inte i min storlek i gbg så jag hittade den i min lilla stad hahaha!)
Solglasögon- CUBUS (är gryyyyymt nöjd med dom, så jäkla snygga! Precis sånna jag ville ha, jippiiiiiee!)

Är lite nöjd i alla fall.
Det jag skulle köpt var:

Pilotsolglasögon- CHECK!
Baströjor- CHECK
Skinnjacka- CHECK!
Klänning- nej


Kommentarer
Postat av: Ellen

vart har du köpt halsduken då becka? :)

2010-03-07 @ 10:18:16
Postat av: julle

härligt beckis!

2010-03-07 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0