NIODAGENSOUTFIT...









älskar mina converse (!!)

Nämen, tjenare:)

Haha, lite roligt att jag aldrig bara kan lägga in EN bild på dagens outfit, nej jag måste ha minst 10 stycken (förmodligen ser alla likadana ut i era ögon, hehe) för att jag själv ska bli nöjd... *suck*

Jaja, ni får stå ut helt enkelt!
Idag är en hääärlig dag, och vet ni varför? JO FÖR ATT JAG NÄSTAN INTE HAR NÅGRA LÄXOR DENNA VECKAN!!!
Eftersom att jag gjorde B-dels provet i matten idag (det gick bra, dock fattade jag nada på 2 upg) så har jag bara lite "boken om mig själv" samt lite ynka tyska glosor...
Solen lyser och värmer(!!), folk verkar dessutom lite gladare nu när våren verkligen är på väg!

Hoppas ni också har vårkänslor precis som jag, för det är verkligen en utav de mest varma (hehe)känslorna... :P

PÖSS OCH HEJ ÄPPLEFEEEEJS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0