Navel piercing på G, (mamma, sluta tjafsa emot haha!)

Hej på er alla freaks! Jag antar att ni som läser min blogg är freaks, åtminstone lite? HAHA, ne jag skoja med er. Men söta små freaks kan ni ju inte vara annat än, aja jag ska sluta om fr****.

Nu är det såhär att jag blev 100% säker på att jag ska ta navelpiercing idag efter att jag sett några youtube klipp på själva "händelsen". Jag menar, OM det gör jätteont så gör det ju bara det i några sekunder i alla fall.

Smart tänkt va? Sen är det liksom över. WOHO!

Någon som tagit piercing? How did it feel?




Denna tjej var ju ganska nervös innan, men hon sa att det gick jättebra ju! Jag tror att folk försöker skrämma en lite om hur ont det egentligen gör, visst det ser ju äckligt ut men undra om det verkligen gör så ont...

Jag ska dock inte säga något, bara att jag vet att jag ska ta en förbannad piercing!


Kommentarer
Postat av: modemix/sheima

aaaaaj. det är värt smärtan i think :) tungan e ju värre...

2010-03-04 @ 17:55:12
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: alex

det kommer bli jättesnyggt juuuu ;D

2010-03-04 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0