Myspys på viskan





Jag köpte äpplepaj med vaniljsås och passionsTe, mmm!


Tillslut åkte pluggböckerna fram, haha.

Jag fikade ju med tjejerna vid halv sex tiden idag på det mysigaste fiket jag vet: Café Viskan. Tanken var att plugga, och det gjorde vi också, dock inte allt för mycket...
Det var verkligen hur mysigt som helst! Vi snackade, käkade, myste och pluggade lite så vi kom inte därifrån först förräns klockan halv åtta.
Jag brukar vanligtvis inte fika eller gå på restaurang på vardagar men detta är något jag kommer göra mer ofta!:)

Imorgon har jag studiedag, så det blir lite senare idag, hehe..
Men godnatt!♥


Kommentarer
Postat av: julia

vilka "söta" bilder hahahah!:P men jag får vara med på bloggen så jag är glad ändå!!!!!:D:D:D

2010-03-09 @ 09:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0