Min eftermiddag/kväll




jag köpte en jättegod new york eller nån american hamburgare. (jag som hade börjat mitt nyttiga liv, hehe) men jag gick ju faktiskt en promenad i morses


Jag och lillebrorsan:) nästan lite paparazzi style på muggen hahah!

fick en hundring av mattias! Dem lämnade tillbaka massa öl och vin som inte gick åt från mattias 30 års fest, haha, så dom fick massa pengar tillbaka och jag fick ju en liten del, hehe. Tur det! För just nu står det 71,- på minneslapparna i bankomaterna på mina uttag...

conversen åkte på!

utanför huset


hoppsan, håret växer och jag måste boka klipptid nu... kommer få gryyymt kort hår sen eftersom topparna är jätteslitna...

Såhär ser den lila tröjan ut från shoppingen. Inget speciellt, men bekväm!


haha, stod och posade lite fejkat och så snubblade jag samtidigt så ja, jag fattar inte varför jag skrattar:P
Aja, där fick ni massa bilder från min eftermiddag/kväll.

Nu ska jag plugga lite på "Boken om mig själv" och sen blir det läggdags för moi, synd att det inte är studiedag varje dag, hehe...

Kommentarer
Postat av: lukes

sv; Japp. Den 12 juni far vi :D

2010-03-09 @ 20:09:50
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: Betina

fina bilder ^^

2010-03-09 @ 20:33:30
URL: http://namlooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0