Mannen utan öde

Godkväll!♥
Hoppas allt är bra med er!
Själv hoppade jag ut ur duschen innan och upptäckte att det gula faktiskt försvunnit från håret ännu lite mer UTAN silvershampoo! Om det fortsätter såhär behöver jag ju inte färga håret ytterligare en gång som planerat.
Aja, eftersom det blev så mycket skratt igår tänkte jag idag "jämna ut det" med tårar ikväll. Jag ska nämligen se en film som handlar om en pojke som överlever förintelsen. Det är en självbiografi vilket betyder att just denna pojke och hans berättelse är äkta.
Jag är verkligen "intresserad" över andra världskriget. Jag tycker det är så sjukt fruktansvärt att det faktiskt har hänt, och jag tycker att alla borde veta hur förintelsen gick till. Vi får aldrig låta det hända igen...

Vi får aldrig glömma av vad som hände 1939-1945.

(vi ska dock se "pojken utan öde" i skolan om några veckor, men jag kan som vanligt inte bärga mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0