INTAGNINGSPROV-LOOKIE






Såhär kommer jag se ut imorgon på intagningsprovet. Måste ju bli lite finfin med blus och allt, haha! :D

På tal om inget så trivs jag som fisken i vattnet med min nya hårfärg och med den korta längden! TUUUR att jag inte färgade det brunt... Det gula försvann ju, och jag är sjukt glad över att jag färgade det! :D

Täänk så fint till sommaren med brun hy. Åh. Jag vill ha brun hy! Hur många gånger har jag inte sagt det?


Aja! Detta var sista inlägget idag! Nu måste jag återgå till notplugg och så ska jag finslipa mitt brev till gymnasiet.

C ya! Ha en myyysig kväll och glöm inte att dricka TE, det ska jag göra! Bästa pluggdrycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0