In my closet


Satan i gatan vad rörigt mitt rum ser ut nu...
Vi håller på och renoverar så just nu får ni bara se en bild på min garderob. Ska nog städa den lite i den inom kort.

Hittade också ett par baggy ljusa jeans från Säffles second hand. (dem ljusa jeansen som ligger under allt som hänger på galjar) Så jag tog fram saxen mitt i allt renoverande och klippte av bena pårom. Sedan vikte jag upp dem så man bara lite lätt kan skymta fickorna under, fint till sommaren med ett blommigt pös linne tror jag...

Lägg märke till att det faktiskt nästan bara ligger handdukar i hyllorna och i korgarna till vänster ligger det bara strumpbyxor och underkläder. :)

Kommentarer
Postat av: julia henriksen

sv: jag åker också till st julians i tre veckor med EF i sommar! vilket datum drar du ?:)

2010-03-11 @ 17:36:45
URL: http://poccas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0