I like when it's CHEAAAAAAP!

För er som har det lite knapert i plånkan just nu, kan ta en titt på dessa små collage som jag fixat ihop! (haha, själv har jag en krona på kontot) och jag älskar att fynda.

Här nedan hittar ni verkligen fina kläder till superpris från H&M utan att det är REA. Och då menar jag liksom inte Kofta: 500 kronor, för det är inte billigt! :)

Och så var det, det där med jumpsuiten. Jag har alltid tyckt att det vart mindre fint men nu har jag helt ändrat åsikt. Den är ju asball! Tänk med en liten lätt kofta över och ett par solglasögon. En hel outfit i en liksom.
GODNATT!






Vad tycker ni? Ska jag fortsätta med sådana här "BasicBeckas FYND tips"??

Kommentarer
Postat av: SARA

Me like jumpsuiten!! :D

Och din blogg :D

<3<3<3<3<3

Och dig!

2010-03-15 @ 15:30:22
URL: http://saraholic.blogg.se/
Postat av: Adina

Söta kläder =)

görs ?

2010-03-15 @ 15:45:21
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja för jag har det också knapert i plånboken ;)

2010-03-15 @ 19:50:21
Postat av: Anonym

goshi, vilka snygga jumpsuits!:D

och I have2have the blus with flowers:D vart har du hittat allt?:D write the shops!<33

2010-03-15 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0