Guck mal! Meine zwei lieblings Freundinnen. Aber ich kann nicht mehr warten.

Åh, imorgon är det fredag!!! SÅ HIMLA  HÄRLIGT, GOTT FOLK!
jo vet ni varför? Då ska jag nämligen träffa två helt ünderbara personer... Vi ska ta en fika alla tre efter skolan och sedan (jag vill på bio) men vi får se hur det blir med det. Det var i alla fall grymt längesen jag träffade båda, och alla tre tillsammans var det längesedan det var, haha.
Nu är lilla bexxon lycklig, när hon äntligen ska träffa sina godingar♥♥♥♥♥♥



1. As skön bild från i Somras- Jag och Moa
2. Sexyh bild på Becka

Längtar tills imorgon som sagt:P


Kommentarer
Postat av: moa

wiiiiiiiiiie!:D HAPPINESS!

miss ya bitches!<3



btw nu funka den där flimmergrejen när man fick en ny sida på din blogg:D(Y)

2010-03-04 @ 19:36:13
Postat av: modemix/sheima

yey fredag.. eller jag har lov men iaf :P

2010-03-04 @ 21:55:09
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: rebecka

BECKA bilden seriöööööööst !!!!!!! gossssch !!!!!!! booortbooooorti! :)

2010-03-05 @ 08:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0