Fredag- Bowling-Café Viskan- Konfagänget

Hej på er! ♥

För det första vill jag bara tacka för era supersäta och fina kommentarer. Jag blir superglad verkligen! :)

Och för det andra så ger jag er en bildbomb här nu eftersom jag inte hann blogga igår.. Så blir det ibland.
Jag hade i alla fall verkligen en grymt rolig och mysig eftermiddag/kväll. Det blev en runda på stan följt av Café Viskan med Ellen och Julia, där vi även träffade lite kompisar från skolan. Mycket trevligt!

Sedan bar det av hemmåt kl 6 för att byta till jeans inför bowlingen kl 7 med vårat gamla kofirmationsgäng.
Efter bowlingen (jag kom sist första omgången och andra omgången kom jag tvåa!) så åkte vi till lutha och myste samt fikade lite kvällsmackor och chokladbollar.
Jag sov på andakten (det är lätt hänt när det är jättemysig stämning med tända ljus och fina låtar) eftersom jag var såååå trött. Annars tycker jag faktiskt att det är mysigt på andakter och sådant, men jag kunde inte låta bli...

Sedan var det hemåt vid halv tolv tiden och då stupade jag i säng, hehe...
En helt underbar fredag med andra ord.

Ikväll blir det melodifestivalen med Ellen och Julia. PLUS att jag ska köpa min efterlängtade väska idag också...
Blir nog en trevlig lördag också :)

Oj, låååång text! Men hoppas ni har det superbra ni också, så hörs vi senare♥ 


Ellen och Selma

Ebba och jag (what am I doing?) :P

Eba och jag igen

Sallad och en uppäten ciabata (julia är glupsk) och min arm

Mätta

Mush!

Bullen bowlar

Sara fuskbowlar., haha!

Julia var förmodligen nöjd med sitt kast här, ni ska se henne när hon bara får ner en kägla, NOT HAPPY... :)

Julia, Ellen(brunett nu!) och Jag, OCH vårat åtta kilos rosa klot :)

Mysig stämning på andakten

Jag, Julia och Jakob. Han är livrädd för att Julia ska slå ner honom, därav hans min hahaha!

Hoppas ni också hade en mysig fredag!

Nu ska jag packa, åka till pappa och sen till stan♥


Kommentarer
Postat av: modemix/sheima

diggar din header <:

2010-03-13 @ 11:23:34
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: b

myyyyyyyyyyys:D

2010-03-13 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0