EXLUSIVT! Bjuder på en grymt grotesk bild!!


haha! Detta var för två år sedan eller något, härlig bild va?

Har i alla fall haft en übermysig dag med världens bästa becka:D Det blev lite basplagg shopping på Gina i stora göteborg haha! Typsikt mig att aldrig hitta något unikt:P


Men jag visar bilder någon annan gång, typ imorgon, och vet ni? Jag och becka letade ihjäl oss överallt efter någon lindex butik som hade en mc-skinnjacka i min strl, men ingenstans fanns den och som vi letade! Så sista försöket gjorde jag här hemma i min lilla stad och gissa om jag blev glad när jag hittade den hängandes där på en galje.. ÅH!

Så nu äntligen har jag haffat min förbannade vår skinnjacka!:D

Ha det gött!♥

Kommentarer
Postat av: julia<3

hahahahahaahhaha snygg bild becksson!!!!!!!!!! :D:D:D::D:D:D:D

2010-03-07 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0