Du där!


Nu är det REA på kameran jag använder. "FUJI WP" (bilden är tex tagen med denna kameran)

Den tar grymma bilder på land och UNDER VATTNET. NU har jag dock slitit ut min genom att tappa den tusen gånger och skrapat linse, men alla kort jag tar, tar jag med denna älskade kameran.
Bästa digitalkameran jag haft.
Viktigaste för mig är att den har super många inställningar och man kan filma, ta kort (grymma närbilder) och ta kort under vattnet.

Blir superfint att framkalla kort från kameran på riktigt fotopapper. Som sagt ,har du ingen digitalkamera och vill ha en grym kamera som även tar under vattnet, KÖP DEN!

Ord pris var typ 1500,- , nu kostar den bara 990,- kronor på NetOnNet. SJUKT BRA JU!
jag såg bara att det fanns ROSA kvar dock, men om inte jag hade haft en grön hade jag lätt valt rosa.

ROSA kameror finns för 990 kronor på NetOnNet nu... Asbra
åh, det är nästan så att jag köper en rosa också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0