Boyfriendjeans, bags, jackets...

Ännu en gång har jag suttit och kikat igenom lite fina saker att fylla ut garderoben med. I och med att jag är i stort behov an JEANS så kollade jag lite på det, och insåg samtidigt som jag var inne på H&m:s hemsida att: varför använder man inte mer pösiga schletna jeans? Haha lägg märke till ordet "schletna", så uttalar vi många S här i lilla Borås.
I alla fall, så hittade jag ett par as coola "boyfriends jeans" på H&m och jag vill ha sådana. Nu. Men tighta slitna jenas är också fint. Nästan finare.
Men om man ska ha pösiga jeans så skulle en figursydd kavaj (bilden nedanför) passa perfa. Och just i denna stund kom jag på att jag faktiskt har ett par lite mer åt det pösiga hållet jeans hos pappi. Dock inte lika fina som byxorna nedan. Aja, kolla bara och njut...



Btw dregalr jag över denna fina väska!

Men imorgon eller någon annan dag ska jag till stan för att köpa en väska jag verkligen velat ha för 199 riksdaler, bra va?

Ne nu ska jag återgå till plugget. Nämnde jag att jag raffade hem 19.5 poäng av 20 på matte provet? haha, stolt, bara två gånger på hela högstadiet har jag fått 20/20 annars brukar jag ligga på skrattretande 17/20 eller nåt sånt...

Ha en go kväll fokes!♥

Kommentarer
Postat av: lukes

sv; okej, vi far med lango/maltaexperten och vi far till St. Julians (clubclass) :P

2010-03-09 @ 20:57:15
URL: http://lukes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0