Bilder från Fredag-idag!



Jag och Julia (snygga som vi är) posar i skolans korridorer, haha! Man får ju passa på medans man går sista året på högstadiet, eller hur? Dock hör det till vardagen att jag och Bullen är lite halvt sjuka i huvvet men det gillas skarpt!


Fikade med Moa och Rebecka efter skolan. Café Viskan var proppfullt så vi fick nöja oss med Orion... Mysigt och gott iaf!

Rebecka och Moa köpte chips. Okej jag smakade men åt inte mycket! Jag håller stenhårt fast vid vårat avtal, Tess, Julia och Sara;)

Trodde att brorsan sov, men tydligen inte...

Jäkla busunge :)

Jag invigde min nya gigantiska sackosäck...

Jag bleb super nöjd och glad, samtidigt som jag insåg att ögonbrynen är i grovt behov av noppring...

Jag fick roligt läger brev om sommaren 2010 som jag börjar tagga inför! (en vecka läger på samma ställe vi konfirmerades på under sommaren 2009)

Jag köpte fyra paket tuggumin för 24 kronor på ICA kvantum. AS GODA!
alltså två paket för 12 kronor, man får ju passa på:)

Trekantiga och supergoda, REKOMMENDERAS!

Vi avslutar detta inlägget med en extrem ego bild på mig. HIHI, lite ego boost där:P

Detta var alltså min lilla fredag. Imorgon blir det GÖTEBORG med bexxy


Kommentarer
Postat av: julia

4 söta brudar och 1 söt pojke! :)

2010-03-07 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0