The light is still on, but who decides to turn the light off?




Såhär ser det fortfarande ut på våran balkong... Mysigt med lite extra ljus, och det behöver ju faktiskt inte vara juligt om man säger så. :)

Nu har jag pluggat en stor del av min eftermiddag (matte och engelska) och det var ganska okej helt ärligt! Skolan började ju också idag och jag måste faktiskt säga att jag hade roligt.
Det är inte så dumt att ha lite rutiner i alla fall...

Nu ska jag duscha och sedan vara i sängen klockan tio prick! (om jag lyckas)Haha, rutiner som sagt...
Ne, nu säger jag godnatt och dröm söta drömmar!♥

Kommentarer
Postat av: modemix

supermysiga bilder :D

2010-01-11 @ 23:44:47
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0