Sunshine/Snow/morning. A good combination...



Godmorgon!

Hur fint är det inte att vakna upp med strålande sol, snö och blå himmel?
"Åh, vad härligt! Då kanske man ska ta på sig termosen och plocka fram pulkorna och vara ute en heldag"
(sådär tänker jag)
När jag kommer ut:
"Fyyy faaaaan vad kallt, om jag skyyndar mig in slipper jag köldskador"...

Hade det vart lite varmare hade jag faktiskt kunna gå ut men är man boråsare gör man inte så stort besvär om det är minus femton grader inte...
Men jag ska gå ut en stund i alla fall, och göra det jag tycker är lite små kul. Fota på den fina och härliga naturen.

Hoppas ni inte fryser fast om ni går ut, det tänker inte jag göra i alla fall...

Lite bilder från morgonen






vacker utsikt va? Desto vackrare att gå ut i kylan om man säger så hehe...

Är det kallt hos er också? :)

Kommentarer
Postat av: moa

fina bilder becka!:D<33

2010-01-08 @ 23:44:31
Postat av: modemix

mysiga foton ^^

2010-01-09 @ 20:30:45
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0