Fortsättning på "mer bilder från 2009"

I Januari var jag i Göteborg på en shoppingrunda med vänner som jag tillbringade mycket tid med då.

I Februari var jag på Café Viskan med samma tjejgäng efter skolan. (haha, intressant va?)

I Mars någon gång fyllde min vän Mahnor 15. Vi firade henne med tårta osv. Det var längeseden jag träffade det tjejgänget nu.

I April träffade jag Moa och Rebecka en hel del.

I April var jag också med om en utav de bästa skidresorna jag vart på. Vi åkte till Åre, och det var en underbar resa! :D

I Maj blev det  varmare och man kunde vara utan jackor för första gången...

I Juni red vi ut på Islandshästar, det var riktigt härligt :)

I Juli var det första gången jag verkligen blev BRUN. Helt otroligt med mitt bleka pigment! :) Men härligt var det, sommaren 2009 var den bästa hittils och det var bara underbara grejer jag var med om. Lugna varma sommarkvällar med vänner. Jag var också på konfa läger i tre veckor...

I Augusti blev jag 15 år.
I September praoade jag och min kompis Julia på en restaurang (OLIVEN).

I Oktober (tror jag) var det höstmarknad som vanligt i Borås Centrum.

I November bakade jag mina första cupcakes... Dock blev dem inte särskillt goda, elle snygga...

Och i December firade jag och min familj givetvis jul men jag åkte också lite skidor i bland annat Isaberg och Ulricehamn...

Sådär, nu är min sammanfattning av 2009 färdig... Inte de bästa bilderna i början, men men... En hel del har hänt på ett år, det kan jag säga.

Tidigt i morses gick jag och Sofia (min syster) ut på en promenad i området. Dock var det minus 17 grader så hjärnan och munnen frös till is. Hela vårt område är i alla fall täckt med snö, Mysigt! Så idag blir det nog lite skridskoåkning på isen här omkring. Ha en skön dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0