.



Eftersom du har skrivit en text till mig, vill jag visa min tacksamhet genom att skriva en till dig♥

Skulle man skriva om allt som gjort så länge vi känt varandra skulle man behöva hur många böcker som helst!

Saken är den att vi bara har känt varandra i tre år, men det känns verkligen som en evighet! Jag kan bara tacka för alla skratt på säffle bussen, på tågen till göteborg, på alla bussar mellan alla möjliga ställen, på våra fotograferingar, på båten i olika hamnar runt göteborg, på Gekås och i bilen på väg därifrån, på Isaberg och i bilen som tog oss dit och för alla andra gånger vi skrattat som fan haha! Alltså, helt sjukt att bara en kan ha en sådan humor som jag verkligen har!

Kommer du ihåg när vi käkade pizza på Campino, våran favvo pizzeria och satt och pratade en massa. Du sa "Jag tror fan du är min själsfrände" och jag höll med. Det är ju verkligen sant, Becka! Jag kan verkligen inte förstå att jag hittade min själsfrände... Konstigt, faktiskt. 
Haha, häromdagen satt vi och grät jämte varandra när vi insåg att vi inte skulle klara av att sjunga på varandras begravningar... Vi skulle bara gråta för mycket. 
Om jag hade vänt när jag tvekade om jag verkligen skulle gå på den där jäkla auditionen den där dagen hade jag vänt mig från min allra bästa och närmaste vän. Usch, jag ryser ju för hellsike av tanken--- 

Tack för att jag har dig rebexxichiksibexxiz, fler borde ha vänner som du. En vän som ALLTID ställer upp, är där för dig, skrattar när ingen annan skrattar, tröstar dig när du är ledssen och får dig på andra tankar när du är sur.
Jag önskar att jag kunde vara som du, men jag är ju den jag är... få är som du helt enkelt.

"Jag är du
Du är jag
Jag är du
Vi är varandra
Vi är två olika
Men ändå samma
/Rebecka Andersson"

Den skrev du. Tack.♥


Kommentarer
Postat av: din rebecka

aw.. nu gråter jag ! haha vilka mesar vi är sitter och lipar! men väldigt fint skrivet! älskar dig och du betyder otroligt mycket för med rebecka !<3

2010-01-29 @ 14:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0