.................................PutTheMusicOnAndLookAtThePictures..........................






Kan verkligen inte fatta det. Eller jo, det kan jag.
JAG SKA TILL MALTA! Detta är inte det första inlägget jags kriver om det men längtar man s längtar man...
Dessa bilder hittade jag på EF:s sida eftersom det är dem jag ska åka med. Alla bilder är på St.Julians förutom den jättestora bilden i mitten tror jag...
Jag ser verkligen fram emot att få uppleva allt detta...
Hoppas verkligen allt går som planerat så att vi kommer iväg. Det är iaf bokat och klarrt:P

Jaja, nu ska jag snart dra ner till knalle, eller stan♥


Kommentarer
Postat av: Charlotte

jag taggar,hihi :)

2010-01-23 @ 18:09:02
Postat av: Huyen

vad skönt X3 ska du dit med familjen?

2010-01-23 @ 18:59:26
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0