...........................................................GodMorgon!......................................................




Godmorgon alla glada! ♥

 

Hoppas ni har en solig och härlig morgon, här i Borås är det blå himmel och solen lyser, dock är det ganska kallt...

Nu ska jag käka lite frukost med pappa och syster, mina plastbrorsor spelar handbollsmatch och dessutom är det ena brorsans födelsedag! Han fyller tio år nu :)

 

Senare idag ska jag träffa Rebecka som sagt, vi ska förmodligen dra en sväng på stan och kika lite i affärerna, det är ju dessutom slutrea nu (haha). Jag som plastsyster måste förmodligen vara med lite på kalaset också... :)

 

Aja, ha en härlig dag! Vi hörs snart igen♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0