....................................................För någon vecka sen i Borås.........................................










Här i den lilla staden Borås lyser fortfarande stan av alla ljus från julen. Men det är faktiskt ok. Mysigt tycker jag dessutom.

Nu har jag suttit här ett bra tag och druckit Te, rostade mackor med ost och "Risi Kvikk" (ungefär som Risifrutti fast i tetra pack). Mysigt ha? :)

Älskar att bara ta det lugnt på fredagar, dessutom är jag helt fri från läxor (inga som ska in nästa vecka i alla fall)  och jag vet inte hur längesedan jag var det och kunde känna mig FRI på hela helgen, helt otroligt!

Så nu ska jag fortsätta njuta lite och sen ska jag förmodligen göra nåt till inlägg som förmodligen kommer hamna under kategorierna " Kläder från affärer/isperation" eller "BasicBecka vill ha)

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll, så hörs vi senare!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

så myyysiga bilder

2010-01-22 @ 22:04:10
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0