................................................................Today I'm wearing this........................................





Haha, hallonrosa sockar elelr vad? :P

Outfiten: Blus/tunika, Gekås, Leggins, GinaTricot, Hallonrosa sockar, JC (10,-)halsband, glitter, klocka, POLICE

Nu så har jag bara tagit det lugnt i eftermiddag. Det är faktiskt riktigt skönt att bara ta det lugnt eller sitta framför datorn och lägga studerandet vid sidan om ett tag.
Men nu slipper jag nog inte undan mer, måste nämligen lära mig ett par (eller ah, många par) tyska glosor och läsa ungefär tio sidor i samhälls boken om ekonomi, inte riktigt min grej men man får bara tänka positivt, right?

Just det, jag gjorde faktiskt ett par försök till videoinlägg innan som kanske kommer upp inom ett par dagar om ni har tur haha...
Men som sagt, nu ska jag återgå till arbetet! Ha en härlig kväll och många timmars sömn!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0