ENJOY THE SILENCE......

God eftermiddag!:)

Gosh, vad jag är trött! Gick en sväng på stan efter skolan med ellen och Julia idag, fick med mig ett par 99 kronors svarta tygskor från H&m. Ingen rolig investering eftersom det faktiskt var något jag behövde, haha.
Hittade en superfin blåvit randig skjorta också, får se hur det blir med den saken...
Aja, idag ska jag inte bara säga att jag ska plugga utan faktiskt göra det också! Boken Om MIg Själv måste jag skriva på nu faktiskt, det vill säga efter att jag ätit mina rostade mackor med marmelad. Är så sjukligt sötsugen förstår ni.
Senare ikväll blir det KONSERT med 80-90-tals gruppen "DEPECHE MODE"
Dessa gamla godingar ska jag se, dem har gjort låten "ENJOY THE SILENCE", ni minns väl den?=)
Lyssna på låten, jag lovar att ni kommer känna igen den!:D
Sony har även gjort reklam med denna låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0