......................................Dom hade mycket att säga...................................................



Är man desperat så är man, jag högg med kniven genom locket för öhm.. ingen har lärt mig hur man använder en koservöppnare, hm, öhm......

(jag erkänner, jag ÄLSKAR Bullens pilsner korv av hela mitt hjärta! Många hatar nog det men min kärlek till korvarna kommer förhoppningsvis aldrig dö ut. Perfekt mellanmål också)

Hej alla glada! ♥

Idag var det en ganska lång dag men en helt okej rolig i alla fall! För er som veeerkligen bryr sig kan jag säga att jag startade i min nya elevens val grupp (matte advanced) och det var så härligt att få göra en hel del i matten där så att man slipper plugga så hemskt mycket hemma. det gillar vi!

Och för det andra så har jag verkligen bestämt mig för vilket gymnasium jag ska välja nu. Det blir tre år påBäckäng (om jag kommer in vill säga) där jag i så fall ska läsa "Estet Musik". Hur många som helst får tycka att det är jättefånigt eller drygt att gå en sådan linje men man kan inte tro eller lyssna på allt som alla säger, faktiskt. Jag kanske har ganska höga poäng eller i alla fall normala men det är inte dumt att gå en "sådan linje" då för jag får ändå utbildning och jag får dessutom göra det jag älskar i tre år! Jag har också hört att estetarna är bland dem på skolan som har roligast och bäst gemenskap, och det tror jag på! För musik är så härligt och jag tror att många är sociala och så, det passar mig perfecta!

Aja, där var lite om mitt gymnasieval.  Jag får nog göra ett till inlägg där jag kan skriva mer om lite annat också, detta inlägget får ju inte bli hur långt som helst ju...


Kommentarer
Postat av: SARA

Bäckäng, bra val becka! :) Nä, men du gör alldeles rätt i att följa din dröm!

Samhäll-europa låter ju som värsta jag-vet inte-vad-jag-ska-bli linjen, men nejdå det är min dröm! :) haha

2010-01-21 @ 22:46:46
URL: http://saraholic.blogg.se/
Postat av: Ellen

Låter bra! Men Becka, hur går det med läxbloggen? Kommit igång än? :) Längtar.. är behövligt vill jag lova!

2010-01-21 @ 23:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0