Vad döljer sig bakom "play" knappen?



HAHA!

Aja, nu ska jag gå och fräsha upp mig en aning. Dusch och sedan lite smink och snyggare kläder. Ingen vill se mig så som jag ser ut nu hehe...

Ska nämligen hasa mig bort till Julia ikväll där även Ellen Sara och Tess är, filmkväll med massa godis helt enkelt!:), vi har börjat träffas en gång i månaden nu med vårat lilla tjej gäng från kofan. Annars träffar jag ju bara ellen och julia men alltså en gång i månaden träffar vi hela gänget. Förra gången var ju i Varberg... 

(nu kom jag dock på att jag abslout inte har deras godissmak, fis!)

Kommentarer
Postat av: SARA

Efter att min kompis hört inspelningen där du nynnade på den braiga låten så visste hon vilken det var! Den heter Last request och det är Paolo Nutini som sjunger den! :) Förresten lägg till mig på msn? [email protected]

2010-03-01 @ 18:09:17
URL: http://saraholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0