Igår var jag sjuk. Idag visar jag boken om mig själv.

Hej! Igår spydde jag på morgonen (ja äckligt, sorry!) så jag mådde verkligen piss hela dagen, satt vid datorn i kanske två minuter sen blev jag för anfådd, ja, ni fattar varför jag inte blogga haha!
Idag mår jag mycket bättre och känner mig ganska pigg men inte så pigg att göteborgsresan kändes rimlig, synd...

Jag lovade i alla fall att jag skulle visa "Boken Om MIg Själv" för jättelängesedan men först nu får ni se. Mest är det mina kompisar som är lite sugna på att se mitt misslyckade verk, ni andra fattar ju ingetning haha. Det är ett skoljprojekt som de flesta i årskurs 9 gör.

Här har ni!





Jag satt alltså i flera timmar med detta, svårt att tro eller hur? Blev inte alls så fint som jag ville, men men...

Kanske lägger jag upp en till video på mig och min kusin från när vi var Cervinia, kul va? hahahaha

Kommentarer
Postat av: mr bulle

den blev ju ascooooool:D

2010-02-28 @ 18:22:43
Postat av: tess

den blev ju asfin becka!!!

2010-02-28 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0