sista kvällen i Cervinia (Italien)

Vet ni hur lång tid det tar att ladda upp en bild, eller? HAHA! men jag bjuder på tre stycken...
Idag är det sista kvällen i Italien och jag är verkligen inte redo att åka hem än!!!
Jag har haft den bästa skidveckan i mitt liv och det är verkligen grymt tråkigt att lämna alla höga berg, den sköna skidåkningen, de snygga italienarna, den übergoda maten och det sköna sällskapet...
Jag sitter i sällskapsrummet här på hotellet nu (bara här kan man nå internet) och ska snart bege mig upp till rummet igen och sminka mig och fixa iordning moi. :)
Sista kvällen måste ju firas lite extra så först blir det tre rätters på hotellet halv åtta och sedan blir det utgång med Fia.  Vi ska kika runt lite här och gå in på någon mysig bar eller klubb och supa COOLA! :D:D

Kommentarer
Postat av: Huyen

så du e i Italien? :-O va rolig har du haft mkt kul?

jag ska åka dit med mina italienska grupp veckan 10 ;)

2010-02-20 @ 14:33:17
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/
Postat av: Hanna

fy va de ser härligt ut!:D hoppas du haft det bra!=)

2010-02-20 @ 18:36:05
Postat av: bullizz

va söt du är beckis! men inte visste jag att kussarna är med WHAT haha:D love yaaaaaaa och du, visst sa jag att flygresan skulle gå bra?<3:)

2010-02-20 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0