Tittar ut, snön ligger tjock som aldrig förr, försöker fokusera, försöker plugga men det enda som cirkulerar i mitt huvud, är sommaren, solen, de varma kvällarna, glassarna och de tunna kläderna.








(denne filuren till vänster ska jag ha sleepover "party" med i helgen, mysigt va?)

Haha, jag börjar eftermiddagen med ett par somriga bilder på inget annat än ................. MIG :) härligt va? :P

Jag orkar inte längre använda oredn "JAG VILL HA SOMMAR NU" även fast det är dem orden jag egentligen söker och menar.

I alla fall så gick jag till skolan idag. Det var inte så svårt att gå upp faktiskt eftersom att jag nästan saknat skolan efter att ha legat hemma. Man saknar alla vänner man umgås med i skolan i alla fall. Så det var verkligen skönt att komma tillbaka!
Jag och resten av klassen gjorde Kemi provet idag om Kolföreningar och det gick bättre än jag trodde. Härligt! Bara Ekonomi prov kvar, och satte jag Kemi provet,ska jag ta mej sjutton sätta Ekonomin också.
Började morgonen en halvtimma tidigare idag eftersom att jag pratar med skolsköterskan en gång i veckan (nej jag är inget freak haha!) har bara stressat en del det sista med att inte bli sjuk och då blir man typ sjuk ändå, fast ändå inte haha.
Aja, sedan var det väldigt roligt på idrottslektionen (vem kunde tro det?) eftersom vi dansade, hela klassen. Ni skulle sett oss så som vi gjorde bort oss i början, alltså! sedan gick det dock bättre och tillslut blev det faktiskt "snyggt". (hehe...)

Nu ska jag ta tag i ekonomin för en gång skull och läsa lite samt svara på fakta frågor, alltid en bra förberedelse inför ett prov!

Det blev en ganska lång text, detta men ibland kan det vara gött att skriva av sig, eller hur?

Hoppas ni får en härlig och mysig eftermiddag, så hörs vi senare! Ikväll ska jag tipsa er om härliga lipbalm i olika former.

Och jag tycker att ni ska unna er en kaka eller något och en stor kopp te! Eller varm choklad kanske? Cause Your Worth It (nej nej, inte reklam alls! ;D)♥


Kommentarer
Postat av: moa

HAAAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH!

bild nr 1,2,3 & 4 - SNYGGING/BROWNIE

bild nr 5 vadfan är det för fel på mitt hår?:O

bild nr 6 jaha nejmen vad roligt, becka det ser ut som att du gjort mej gravid, fin mage på mej(Y)

bild nr 7 you look gorgeous och jag ser ut som en ENROM JÄTTE!!!:D:D:D haha j dör av skratt just nu :'D PUSSPÅDEJ!<3

2010-02-03 @ 21:17:35
Postat av: Ellen

Åh, shit vad bruuun ! :D<3

2010-02-03 @ 22:21:08
Postat av: Ellen

Åh, shit vad bruuun ! :D<3

2010-02-03 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0