.S.m.a.r.t......................a.s.s.s.s.s.s.s.s.s.s.







japp, håller det jag lovat till mig själv! :)

Läser, antecknar och svarar på frågor. Har precis fått i mig lite lasagne också, det satt perfa i den lilla magen.
Tänkte fortsätta med ekonomin resten av kvällen faktiskt, eftersom att jag inte kommer hinna plugga först förrens på söndag igen :/
(usch, jag hör Leons brutala hemska skrik från badrumet, mamma och mattias försöker dra ut en grymt inflammerad flis som satte sig i handen på honom igår.. Ryser...)

Aja, såhär kommer resten av veckan se ut:

Imorgon (Torsdag): Skola till klockan 11.40 (halv ledig dag, skönt!)
Vid två tiden åker jag till U-hamn och träffar Rebecka och Charlie. Vi ska bland annat fika på Ulricehamns mysigaste fik.Sover sedan över hos bexxiz. Ska bli riktigt skönt att träffa henne! Vi har inte setts på hmmm.... en-två veckor? Haha, låter inte mycket men det KÄNNS så:)

Fredag: Min buss hem till min härliga stad går vid 8 tiden på morgonen, sedan får jag vänta i en timma på skolan eftersom att jag kommer vara framme vid 9 tiden och jag börjar inte förrens klockan är 10... Ska sätta mig i elevhallen med en kopp Te och läsa ekonomi, smart va?
Sedan börjar skolan kl 10 och varar till klockan halv tre tror jag. Sedan blir det hem och ta det lugnt med familjen.

Lördag: Ska äntligen träffa Moa! Ska bli superhärligt eftersom vi inte har träffats på typ as länge! Vi ska som sagt ha lite sleep over hos någon utav oss, och det innebär förmodligen mat, film och en massa snack. Det gillar vi! Vi har också alltid så himla mycket att prata om varje gång vi träffas, haha. Vi sitter och pratar som två som hackspettor ungefär...

Söndag: Hem från Moa :(, och det blir sedan förmodligen en mys söndag med ekonomi plugg på förmiddagen och film på kvällen.

Måndag: SISTA VECKAN INNAN LOVET! GAHHH!


Kommentarer
Postat av: moa

LÖRDAG=MYS!:D<3

2010-02-03 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0