SLUTET PÅ RESAN FRÅN ITALIEN. (lång text, men läsvärd, hehe)

BonJorno! (godmorgon på italienska) :D

Shit vad trött jag är! Vårat plan blev försenat tre timmar totalt igår. Göteborgs flygplan var ju helt snöstormit och landingsbanan var isig, så där satt vi i Schweiz (vi åkte en fyra timmars lång bussresa från Italien till Schweiz "Landvetter" som för övrigt var HUR STORT SOM HELST!) och väntade på planet som skulle komma från Göteborg och köra hem oss.
Jag har ju enorm flygskräck också men det gick bra. Det värsta är när planet fäller ut landningsklaffarna...
Dessutom var piloten en kompis till oss så pappsen fick sitta i Cockpit hela resan, coolt va?=)

Men halv tolv landade vi på landvetter och vi gick till bagagen. Dock kom aldrig mitt bagage, så vi fick vänta extra länge och tillslut hittade vi mitt lilla bagage på "UDDA BAGAGE", och självklart hade det öppnat sig helt och hållet, heh....
Men inget saknades som tur var!
Sedan stod en taxichaufför med en skylt med vårat efternamn. Då insåg jag att det var min väns (SARA) pappa som körde oss hem till vår stad mitt i natten. Lite små kul sådär haha.

Så idag vaknade jag halv elva och har suttit i TIMMAR och kollat igenom alla bilder från den underbara resan. Känns dock lite sorligt att kolla tillbaka på allt, jag vill ju vara i CERVINIA nu...

Aja, ikväll tror jag att ni ska få en bildbomb eller något i den stilen, det låter bra va?=)

Nu ska jag tat lugnt!♥

SKABBIG BILD! i flyget trötta as hell på väg hem

Vi åkte med STS charter resor.... Bilden är från igår på vögen hem

Kommentarer
Postat av: Huyen

taack så mkt ;D det verkar som ni hade lite små problem men lite rolig oxå under resan hem ;D

svara gärna på dagens fråga <3

2010-02-21 @ 16:41:33
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/
Postat av: bullen

STS yaaaay:D haha

2010-02-21 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0