Inlämnigar, plugg, videoblogg flumm osv...

HEEEEEEJ!


Jag är så stolt för jag är alldeles strax klar med min inlämning i svenskan och jag har skrivit som f*n! Över 10 sidor handskriver, det gillar vi!

Och medans jag är fokuserad på plugget så ska jag fortsätta så jag inte hamnar här, hehe...
Pluggade ju hela  eftermiddagen/kvällen igår nästan och denna eftermiddagen också, så ska det fortsätta så slipper man sitta i sista sekunden som jag hehe, gör nu...

Dagen var allmänt flummig (haha, jag och Amalia dampade lite med hennes videokamera på mobilen och vi gjorde ett par riktigt vackra videobloggar med stockholms accent och hahah, dem kommer ni nog aldrig få se, men man vet ju aldirg)...

Nu blire plugg! Ce you tonight fellas♥
Pussar och kramar från:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0