Hejsan på er!

Idag har jag vart sjuk hela dagen och inte gått till skolan, därav dålig uppdatering! Har haft satans ont i magen och vart illamående igen, precis som förra måndagen och tisdagen... :/
Aja, mår mycket bättre nu och jag ska till skolan imorgon, det är ju vårat första nationella prov i Svenska...

På denna kväll har jag pluggat en hel del i So:n och klockan 20.00 går mitt favoritprogram på Tv just nu "Familjen Annorlunda".

Förra veckan kikade jag lite på olika hemsidor och fann dessa små saker...

Klippte ihop ett litet "collage" av de coolaste lipbalmsen. Små, söta och förmodligen bra mot läpparna.

 

Ni hittar dem HÄR

Ha en härlig kväll, så hörs vi snart igen♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

de läppglansen i en kakförpakning är fina men ruskigt dåliga! :S

2010-02-11 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0