Här sitter jag med överblivna gifflar och med varm choklad.



Visst ser det gott ut? Jag gjorde lite varm choklad och plockade fram de tillknökade gifflarna som fanns kvar från pulkaåkningen från de två sista lektionerna på dagen.

För er som är intresserade kan jag också meddela att jag äntligen gjorde ekonomi provet, det tog hela två timmar att göra det! Så mycket att skriva och många frågor som var ganska kluriga... Men bra gick det!

Känns härligt att jag bara några fåtal läxor kvar att göra. Nu har jag ingen press på mig under lovet i alla fall. :)

Men det är lika bra att ta tag i det som ska vara färdigt om ett par veckor framöver, så i eftermiddag/ikväll ska jag ta tag i Boken om mig själv (så jag har  tjötat om den va?) och sedan ska jag försöka läsa så mycket jag orkar i Ondskan.

Hoppas ni har det fint dr ute, kom ihåg, TÄNK POSITIVT! hihi♥

Kommentarer
Postat av: Bullen

Ey ge mig bullarna!! Hihi, näää några ska du väl ha själv hahaha tacktack som smakade fint i både mun och mage;)

Va fin desginen blev jättemysig! KISS N SMISK (misslyckat rim??? haha)

2010-02-10 @ 19:16:50
Postat av: Ellen

åh, vad gott det ser ut! :D var det mysigt med pulkaåkning, becksson? :D

2010-02-11 @ 15:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0