from 5 to 8


Bild från i fredags, Stadsparken

Hej på er!

Just nu fick en bild på vår fina stadspark duga. För ingen vill väll se en sjukling som sitter med blött hår stripigt i en hängig bulle, röda mjukisar och en svart velour tröja?
Känner mig lite bättre nu men innan mådde jag riktigt röv om man säger så. Nu känner jag mig trött, hängig, lite ilamående och utmattad. Ni vet, hjärtat slår tungt men fort. Fy sjuttsingen.

Tro det elelr ej, men imorgon vill jag verkligen gå till skolan! Hellre det än att sitta hemma och sjuka ner sig.

Nu ska jag i alla fall plugga till klockan 8 och där med basta! Blir vanligtvis aldrig av när jag säger det men jag ska till och med inte låta datorn vara på. Måste ha Vg på provet.

Ha en skön kväll hörrni! Hoppas ni mår bra och att ni är friska♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas plugget gick bra för dig ;)

2010-02-02 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0