Blogg.se är inte alltid så snabbt...


Har pluggat ekonomi och engelska hela kvällen och är helt slut nu alltså.

Just det, ny design på bloggen också. Fick lite halvt panik innan när allt var så mörkt, och jag vill ha vår, dah hallå? haha, ne men jag tycker att dessa ljusrosa rosorna påminner mig om värme och kärlek, och snart är det ju alla hjärtans dag också, missa inte det!:D

Blogg.se har inte vart riktigt snabbt idag heller, imponerad blir jag om detta inlägget sparas, inget har nämligen funkat med bloggen innan idag så...

Aja, ska bara gå igenom de 40 glosorna igen (eller ah, 39 - några, men jag övar på alla), borsta tänderna och gå och lägga mig. Imorgon ska ekonomin sitta!

Godnatt folket!♥

Kommentarer
Postat av: tess

ser verkligen trevligt ut må jag säga! ;)

2010-02-09 @ 22:31:42
Postat av: Ellen

Låter jobbigt med so prov, och ännu jobbigare att jag har det framför mig! :(

2010-02-11 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0