Alla hjärtans dag 14/2




På söndag är det alla hjärtans dag, ni har väl inte missat det?

Själv kommer jag dock vara i Italien och förmodligen mysa massvis med familjen och den närmastee släkten, och det är ju aldrig fel? :)

Hoppas ni får en romantisk söndag med massvis med pussar och kramar, och så får ni massa hjärtan av mig med: ♥♥♥♥♥♥+ många fler

 

Nu ska jag och mammsen sticka iväg och handla en stor godispåse samt en Coca cola inför morgondagens tre timmars låånga nationella prov i uppsats...

Hoppas det går bra! Och föressten har jag suttit ett tag nu och fixat, klistrat och donat till min framsida av "Boken Om Mig Själv", det blir nog ganska bra tror jag...

 

Ha det gött, vi hörs imorgon!♥


Kommentarer
Postat av: modemix ♥

fint

2010-02-11 @ 17:39:41
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0