Vilken tur man har egentligen...


Lyssna!

Bästa vännen och jag i Tyskland
♥♥♥

Har ni tänkt på en sak?
Man borde uppskatta sina vänner mer... Inte gnälla och tjata på varandra utan ta fram det positiva i varandra. Det ger ju så bra effekt! Det kom jag på igår när vi tre tjejer sa hur vi var på ett dåligt sätt... Inte bja... haha
Vilket härligt samhälle alla skulle leva i om alla var snälla och glada mot varandra alltmer!

Jag har många fina vänner som betyder jätte mycket, och det hoppas jag verkligen att ni har också. Var positiva och glada mot varandra, och framförallt: uppskatta era vänner! :D

Jag och min supergrymma vän har känt varandra i tre år snart, fast att det käns som en evighet! Det kanske beror på att vi verkligen är så lika varandra och vi har gjort så otroligt mycket tillsammans.
Vi har lärt oss att ställa upp för varandra och det är gryyymmme viktigt:)

Ellen och Julia är två andra nära vänner som ni vet och tänk vilken tur jag har som har dem! As fnissiga och man har alltid roligt med dem.
Jag säger bara: jag är lyckligt lottad!♥

Trivs som bäst bland vännerna♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

I agree, dude. det är så kul att vara med er för vi har det roligt ihop!:)<3

2010-04-09 @ 00:00:46
Postat av: julia

gulle!!!

2010-04-09 @ 11:24:49
Postat av: Anonym

PUSS på dig !

2010-04-09 @ 16:16:08
Postat av: Anonym

saknar dig!<3/moa

2010-04-09 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0