TRE bra Film-trailers som slläpps på Bio nu i vår

Här kommer tre film-trailers som släpps på Bio nu i vår. Alla dessa tycker jag verkar jättebra och efetrsom jag har 3 eller 5 biobiljetter så hade jag tänkt att se alla tre :D
Dock är det någon månad mellan varje biosläpp... "Dear John" kan jag knappt inte vänta på. Jag vill se den NUU!

Leap Year- Biopremiär imorgon- JAG VILL GÅ PÅ DEN :D



Last Song- Biopremiär 7 Maj


Dear John- Biopremiär 4 Juni (GAH! JAG KAN INTE VÄNTAAAA!)


Vilken skulle ni vilja se??


Kommentarer
Postat av: Ellen

Den andra och den tredje, helt klart! :D

2010-04-08 @ 19:42:24
Postat av: julia

åh rikigt jull o beckafilmer!!! AMAZING TYPP!!!

2010-04-08 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0