Sommaren 2009 var ändå en väldigt bra sommar!






De tre veckor som det var sol i vår stad, spenderade jag på ett konfaläger i tre veckor, och det var sjukt mysigt!

Jag saknar alla mysiga andakter på kvällarna, solen, de sköna människorna, alla mysiga sångkvällar på bryggan, den svajjiga flotten vi simmade ut till, de mysiga filmkvällarna, alla galna tävlingar, vårat älskade rum, den stora härliga balkongen där vi brukade ligga och sola och läsa tidningar och snacka, ledarna, lekarna, kvällsprogramen, låtarna vi sjöng tillsammans och kvällarna då vi viskade när vi låg i våra sängar.

Det var allt tre fina veckor det! Och i sommar tänker jag uppleva detta en sista gång i en vecka på samma ställe med samma människor. Det kommer bli riktigt bra :)

Nej, nu får jag nog komma tillbaka till verkligheten. Det blir fortsatt med matte plugg hela kvällen, sen duschen och sängen.
Så vi säger godnatt redan nu tycker jag! Ha en fortsatt bra kväll på er♥

Kommentarer
Postat av: Ökänt, rödhårig...

Kan ej sluta skratta åt jakobs " ser ni ljuset" blick ^^;!

2010-04-22 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0