Sökte jobb tidigare idag...

Hej på er!♥

Tänkte bara säga till er att jag sökte jobb innan på City. Bra va? Man kunde söka från att man gick i 9:an och uppåt för att jobba helger, kvällar och sommarlov.
Hoppas, hoppas, HOPPAs att jag får det, för jag behöver lite extraknäck nu när jag måste spara as mycket...

Och just det, imorgon kommer det upp bilder här på bloggen i omgångar! Är så trött på bilderna eftersom jag laddat upp på facebook hela kvällen... :) hihi

Nu ska jag krypa ner framför datorn i sängen och kolla på Bella&Tyras show från i torsdags då jag inte kunde se det p.g.a resan.
Sen får jag också hoppas på att jag inte vaknar så förbannat tidigt imorgon, för jag behöver sova ut eftersom jag ska plugga imorgon!

Godnatt♥

Bild från dagen innan jag åkte från Sverige:) Den fina käpan var på


Kommentarer
Postat av: Ellen

ska du på intervju någon dag nu framöver då? :D Köpte du kepsen beckan? :D<3

2010-04-07 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0