Right Now... :)







Tjoooo!!!♥

Här sitter jag och tuggar tuggumi och blåser bubblor.
Köpte nämligen värsta STORpack på en färga till danmark, hihi.

Jaaa, idag ställde jag klockan på 10 för att inte vända på dygnet helt och hållet. Snoozade dock i 40 minuter, heh..

Sedan åt jag frukost, nopprade ögonbryn i minst 50 minuter (jag suger på det, hehe) och sen har jag läst massa hemkunskap. *STOLT*
Detta betyder att jag faktiskt inte satt på datorn förrän klockan två och det är inte ILLA.

Aja, får se vad jag bloggar om lite senare... Kanske lite "VILL HA DESSA PLAGG!" inlägg? haha, förmodligen

CIAO! ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, såå söt du är beckan! :)<3

2010-04-09 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0