Filmstaden i Göteborg





Vi var allt lite turister i Göteborg igår... Det var som en skön sommarkväll! Varmt och gött!


Igår bar det som sagt av till göteborg för att se på filmen "Remember Me" som för övrigt inte var lika bra som jag trodde :/ men den var ok, och ja, jag lipade som de flesta andra i slutet också...

Vi tog i alla fall tåget till Göteborg och det var jättemysigt! DESSUTOM ÅKTE VI GRATIS eftersom att han som skulle ta betalt av alla på tåget gick förbi oss flera gånger utan att fråga om några biljetter. Tur var det eftersom vi aldrig hann köpa några biljtetter (vi tänkte göra det på tåget).

Aja, sen gick vi till Filmstaden och skulle hämta ut biljetterna som redan var betalda med kort på nätet. Dock gick inte det så bra eftersom att Ellen hade glömt kortet som man var tvungen att ta med... Så vi ringde om och om igen till hennes föräldrar för att få tag på numret på kortet och tillslut efter ca: 40 minuter så gick vi fram för att göra ett andra försök och då gick det, men vi fick lite skäll av kassörskan...

Sedan ruuuuusade vi från bion för att hinna tillbaka till stationen och det var jobbigt! Sedan när vi var framme så gick det inget tåg då som vi trodde så vi hade alltså sprungit i onödan i platta converse och big mama halsduk... :(
Så där satt vi i en timma och väntade på en buss som skulle gå hem till vår lilla stad igen..

Men som tur var, hade vi en jättemysig kväll trots allt! Det är alltid roligt att göra små impuls resor när man ändå har påsklov!


Ojoj, vilken LÅÅÅÅNG text det blev! Hoppas att ni orkade läsa. :)


Nu ska jag fortsätta med att fixa i ordning mitt nya rum och sånt... Plugga är ett måste också! Vi hörs ikväll, tycker jag!♥


Kommentarer
Postat av: julia

grym kväll baby!

2010-04-08 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0