Blev lunch på stan med Bullen<3 och tråååkig shopping.

Nemen hej!

Vakna alldeles för tidigt idag men han fräscha upp mig sen resan.
Sedan åkte jag ner till stan och träffade bästa julia för att luncha på världens bästa pastasallad ställe och vi hade maaasssa att prata om, förstår ni!
Så blir det ju när man vart bprta från varandra 9 dagar och endast snackat EN gång under hela resan... :) Mysigt var det i alla fall, synd bara att jag var sjukligt trött och hade världens huvudvärk...



Det blev i alla fall en väldigt NÖDVÄNDIG shopping. Jag totalt hatar att köpa mascara och foundation eftersom det är så dyrt... Men jag köpte H&m.s märke på foundationen eftersom den är den bästa på mig, billig också! aja, nu är det avklarat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0