Bio i Göteborg med ellen och Julia

Hej!♥

Nu har jag precis bakat citron-sockerkaka och om man ska lita på degen så blir den väldigt god! 
Ellen ringde precis också och frågade om jag skulle hänga på till Göteborg för att se "Remember me" (den har slutat att gå på bio i vår lilla stad) så vi ska strax ta ta tåget ner till Göteborg för att se den på bergakungens biograf.

Ska bli super mysigt! Vi tre har inte träffats tillsammans på 11 dagar nu eller något sådant. Och så blir det ju så mycket mäktigare att gå på bio i en salong där det får plats runt 400 pers!

Nu ska jag sminka mig och klä på mig något roligare änröda mjukisar, haha! 



En bild från senaste gången vi tre träffades

Ha en härlig kväll på er! Vi hörs imorgon (och med fler bilder från resan)♥


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha så skabbig bild!!!

2010-04-08 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0