Problem med "FinnLandet"?

Jag har inte extremt mycket finnar men dem existerar och befinner sig förbannat nog alltid i pannan och på näsan.

Denna produkten är iaf riktigt grym! Jag brukar ha den som "mask" då jag smörjer in de "drabbade" områderna och låter medlet vara på i ca: 10 minuter eller en kvart.
Det står på att man bara ska ha på det i 2 min men jag tycker personligen den fungerar mkt bättre ju längre tid man har den...

KOstar runt 50 lappen (tror jag) på Apoteket.

Hejhej kräm! Bye bye finnar....
REKLAM hihi


Kommentarer
Postat av: Mirlinda

förlåt för segt svar gumman, haha asså gör hon? :D allt bra idag? kram

2009-09-16 @ 13:17:34
URL: http://mirliworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0